you really turn me on.



Droppar denna underbara låt. Imorgon får jag äntligen träffa älsklingen! Legendary!
Nej har legat och degat framför How I meet your mother, visst jag älskar serien men NÄR FAN FÅR MAN SE DEN DÄR JÄVLA MAMMAN?! Blir tokig, är det Stella? Är det Robin!? Vem fan är det. Farsan har laddat ner nyaste och får man reda på det där elr, FAN HELLER! Seriöst, lovar att det aldrig kommer komma fram som det där avsnittet med geten! Aja sen kollade jag på Twillight, & jag skrattade fan ihjäl mig. Den är så pinsam. nu kommer alla bli irriterade men asså jag älskade böckerna tills filmen kom, asså början är ju värst, måste den där dötrista bruden förklara allt i början? Nej den där Stewart har försökt något mkt bra. Tycker fortafarande att Junobruden skulle fått rollen, Robban är rätt okej endå fast han kan ju behålla kläderna på. Pinsam film, såg någonstans att den ansågs som en skräckrulle, WTF?! Enough said.

Imorgon drar jag till Västerås för att träffa älsklingen. Finally!Blir ett fyjävla avslut på detta lov.
Skola på torsdagen då, har saknat flickorna & rikard!
Nu ska jag somna så min hals kan lugna ner sig
GOOD FUCKING NIGHT!


Kommentarer
Postat av: ronjaaa

tycker verkligen om den här låten! :)

2010-01-07 @ 23:38:14
URL: http://ronjaaa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0