You had a good girl but didn´t know how to treat her

Note to self: köp TVÅ jävla förpackningar nästa gång så slipper bakhuvet vara orange medans resten är ljusgult.
Hårfan börjar likna något, och inte en apelsin. Grattis grattis, tack! Var hos joel igår, det var rät awsome. Fick träffa Dennis & Moa som jag saknat!Var sjuuukt nice att träffa alla igen, & ebbs!

vi käkade på valvet och lyssnade på moa & hennes ängla röst. ASSNICE

JÄVLAR va kort det är, look like a kid or a dude. Men snart så ska ni få se på en blond pangbrud!Ja fyfaaan!

Pianokid, watch out!


Från idag faktiskt när jag nydligen hade missat tåget, jag som smet från svenskan och verkligen sprang för att hinna. Fan va förbannad jag va! Som tur var hade joel rast! Thanks for that dude!
Aja rolig tågresa hade jag fan! Men är trött nu
ska ladda upp bilder oftare, så bli beredda på det värsta!
Nej inga nakenbilder, gassh vad tänker ni folk med?!
Puuuuus

Kommentarer
Postat av: joelsandberg

Det va hur jävla roligt som helst! tack för att du kom!<3

2010-01-14 @ 22:29:56
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0