Vad tycker ni att jag ska skriva om, hmmmm?

DUDE WTF?!

vad är det där? Shiiiiit, endå inga kommentarer. :@

Solade med morsan för någon timme sedan, det var rätt awsome förutom att jag inte blev brun alls. Min stumma farsa har laddat ner de nyast how i met your mother avsnitten men nu har jag redan kollat klart på dom så nu var det inte lika kul.  jag har matte jag behöver göra men fan att jag orkar. väntar på att en viss liten mr jansson ska ringa mig. Jag ska nog ta bort lite privat i bloggen för detta är i stort sätt jag som berättar om min dag och ni som läser, vad berör det er? Nej juste. Okej som den lilla egoisten jag faktiskt är så ska jag ha kvar lite
nej men vadfan vill ni att jag ska skriva om?
Kommentera gärna vad ni vill/tycker.

tack så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0