remember 2009.

har sett på många olika brudars bloggar att de gör en liten återberättelse om året, så why not!

Januari - Mia är nykär i en kille som bor fyra timmar bort. Träffar honom men efter en vecka är hon ensam igen. Löshår skaffar hon här och påbörjar sin tortyr mot sitt hår.

februari - Börjar ta tevespelen på allvar och spenderar en jävla massa tid vid xboxet.
Blir oxå väldigt nära wille & erik.

Mars - Fyller sexton, får en ny mobil som sög om jag minns rätt. Åker runt på läger med konfirmanderna och har sjukt kul! Börjar umgås med bea rätt mycket. Träffar sedan Adam som mia blir ihop med.

April - Drar på sin första fest, spyr utanför lägenheten & i handfatet. Men i slutet av månaden tar det slut med adam. Sista april tar mia inte alls bra, för mycket minnen för att klara av majbrasan.

Maj - Lekparksfolket har bildats, mia är nästan bara i den där jävla lekparken. Har många bollar i luften samtidigt. Är osäker på sina känslor. Men från ingenstans kommer Joel & räddar från all förvirring, och blir mias kille. Här drar hon oxå på YEAH festivalen i örebro med johan emma & moses. Träffar sin interetpolare robin & Anton. njuter av livet lite grann.

Juni - Lekparksfolket har flyttat sig upp på stan och blir bara fler & fler.
Mia är mycket med joel, tar med honom till skolan, hennes kompisar gillar killen! 
Mia är väldigt glad och vill stanna där hon är.

Juli - Slutar stolt nian, drar till miami md familjen. Har sjukt roligt & får ett jävligt mkt bättre självförtroende efter den resan. Kommer hem super lite. Drar på LAN hemma hos joel & lär känna nya människor, har olagligt kul.

Augusti - Börjar på nya skolan, får en dålig start med att komma i en okänd klass. Åker på Stagedive med hanna,adam,joel,lollo & moses. Träffar åter igen robin och anton. Träffar flera internet polare. Letar efter en viss marcus men hittar honom inte.

September - Får inte byta till hannas klass & emma byter skola så går helt ensam. Men lär känna Ellen & malin som gör skolan lite roligare, vilket alla teater elverna oxå gör, vårat familje liv får sin början.
Men det tar slut med joel, men han förvandlas till en bror så mia visar tecken på mognad. 26 sitter mia,hanna,simone & kajsa hemma hos PH och gråter, från & med nu är vi ett brudar!

Oktober - En nära vän förlorar något viktig, jag & hanna gör allt vi kan för att göra henne glad.
Bandet har sin första spelning, första låten går åt helvete, mia slutar spela mitt i låten. Hon håller sig borta från trummor efter det! Ronjas halloween fest! Mia har inte haft så jävla kul på länge! Dansade verkligen arslet av sig!

November - Börjar snacka rätt mkt md marcus som hon haft kontakt med sen i sommras. Han kommer senare hit, och föräldrarna får damp och vill att mia sover på gatan eftersom hon tog hit honom. Mia börjar få lite känslor för marcus. Farsan snackar inte med henne på två veckor efter att marcus åkt.

December - Är allmänt ledsen över att inte känna något stöd. Men har joel på sin sïda. Älskar skolan och alla brudarna & henkel och rikard då. Smyger till marcus, förlorar något men finner något.  
Får någon impuls ide att blondera sig, och spenderar de sista dagarna av månadern i sitt badrum med hanna & lollo. Ser ut som en polsk hora. Drar på en fyjävla nyårsfest.

Lilla Emilia genom året.

Och nu är vi här.
Nytt år
Nytt hår
nya vänner
ny mia?

Jag ska bättra mig som fan när det gäller allt.
Skärpa lite, fixa lite och anstränga mig lite.
Det blir bra, hoppas jag.
Nej nu blev jag lite såhär små ångest över året så nu ska jag sätta mig i soffan koka choklad & hitta någon skit på teven som man kan kolla på.
godnatt

Kommentarer
Postat av: joelsandberg

Va gulligt att du kommer ihåg så mycket :D och att du skrev allt om mig oxå ^^ puss syrran<3

2010-01-01 @ 23:54:55
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: Jocke

vad hade marcus gjort som dina föräldrar fick damp på, måste bara veta? ^^

2010-01-02 @ 00:25:33
Postat av: MIA

jocke : han kom hit fast inte mina föräldrar ville det typ. värsta mini skit saken men aah så ligger det till

2010-01-02 @ 01:54:51
URL: http://swedishpie.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vad förlorade du när du åkte hit? :O

2010-01-03 @ 00:56:59
Postat av: Malin

du jag och ellen äger rumpa! <3

2010-01-03 @ 15:12:37
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: Mi p0jkbaciller

aaaaaaaaaaw så fint år ändå! :*

2010-01-12 @ 15:41:09
URL: http://isawhimsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0