LOL JÄVLA RUBRIKER, FAN SKA DET STÅ, dileva? VEM?va?loooool

JAG ÄR FUCKING CRAZY IDAG känner jag. Inte bra inte bra..
Jag vill ha en camera, ladda upp massa skit här så hela världen kan se. SÅ JÄVLA GREAT DET SKULLE VARA VA!?
nje men seriöst, vad äre med mig. Trött är jag, slö är jag, glad är jag. Freaking happyface all day long.
Ni hatar säkert hur jag droppar in lite engelska i mina inlägg. Men det gör inget jag tycker att det är ganska lame jag också. Ska bloggen bli seriös kanske? Skriva låånga craptexter om hur dåligt jag mår? Eller kanske bli en sån där crazy chic som skriver om all sina UM besök & alla fester hon varit på?Eller filmreaket som är kär i edward cullen och bara måste skriva hans namn  varje inlägg? Kan man vara alla??Okej vi slänger edward i soptunnan, jag saknar faktiskt buffy :(
 Nej jag vette fan vad jag vill komma med detta inlägg, är bara förvirrad. Vill sova, vill göra något mer av livet än att gå upp vara i skolan, sen ligga här vid datorn tills elva då jag tvingar mig själv att slocknar, sen upp igen, belme guys det ären jävligt ond cirkel!. Nej, tomorow im gona live like it was my last day on earth, den som klagar på min engelska kan ju pallra sig ner hit NU och förklara varför den inte kan hålla käften? nej men fan va hyper jag är, och lol att jag nyss erkände det där men så äre! Emilia over here vill ha ut mer av livet
ska fan börja leva, skita i att man inte får göra si och så. SOm lollos hemskt tråkiga pshyklärare snackade om idag när jag och hanna drog till ITg. Liite intressant vare fast jag och hanna smög ut och skrattade åt några jätte vackra bilder på internet. Ush långt inlägg, öj joel förstora mina bokstäver på bloggen så någon 0rkar läsa skiten?
IM OUT


Kommentarer
Postat av: joelsandberg

jag fixar det nån gång! ^^

2010-01-12 @ 00:19:41
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0