even if you are close enough to kiss.

Faaan va jag har käkat idag vill jag börja med! I skolan ,tre ggr hemma plus en massa skit!
Det är bra mia, those tiits will soon be there. Ska börja käka riktigt ordentligt, ett viktigt nyårslöfte faktiskt!!
Ganska chill dag i skolan.
Drog och klippte mig, blev sjuktbra bara ett problem. MIN HÅRFÄRG
inte ens mina onödiga beskrivningar kan beskriva färgen, typ gul/ljusbrud/blond/skabb.
Förstör allting!! Men får försöka fixat med löshåret imorgon.
Drar nog till joel imorgon, saknar dennis & resten.
Kort inlägg hmmmm, jo mitt hår ser typ ut såhär atm.


Med löshåret alltså. Inte sååå farligt, men silvershampo my dear friend får nog hjälpa mig lite till.
För jag vill fan heller gå runt som ett jävla failemo som bruden på bilden :(
Ha det!

Kommentarer
Postat av: joelsandberg

hon va söt ju ^^

2010-01-12 @ 22:06:25
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: Marcus!

skaffa silverbalsam med! hjälper till bättre, slipper du bli missfärgad av shampot

2010-01-13 @ 00:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0