DANGER!!

Åh fyfan, Hot Rod är seröst den roligaste komedi som någonsin gjorts. Deras miner, europe i bakrunden hela tiden och all jävla dans!FÖR peoples FÖR underbart! Nej hanna vi måste kolla på den & spy av skratt som vanligt. Vill sitta och förklara hur mkt den filmen påminner mig om sommaren men har inte orken eller orden atm.
 


Älsklingen har dragit nu. Ska säga som alla nylämnade distansförhållnde-brudar, det känns tomt utan honom! Oh noes Im liek everyboody else. Nejdå, men saknar honom redan gör jag fan. I fredas tog vi ett snack med morsan men hon smet men bjöd på paj det gjorde hon! Igår låg vi och mös hela dagen tills vi satte på spiderman & halkade ut för att tigga nikotin. Sen låg vi i sängen och kollade på Hot Rod, hihihih. Jävligt härlig helg om jag ska vara ärlig. Som karln själv säger, allt löser sig, true story!

HAHAHAH lol jag kan seriöst inte låta filmen vara, sitter och spolar och har mig.
Aaaah låt mig vara lame då!
Nu ska jag somna gott,har faktiskt räknat lite matte så nu jävlar ska den där sune vara stolt!
COOLBEANS!

Kommentarer
Postat av: Marcus

de va nice

2010-01-11 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0