bye bye 09

sitter bakis som fan, njuter av julmust & tänker på året som gått. Bästa året hitills iaf kan jag ju fan säga!
Gårdagen var härlig som fan, drog hem till Lollo vid sju efter att ha blekt håret i några timmar (hände inte ett skit) och åt mat med hanna,robin & alice.Sen drog vi upp på stan till jocke.
 Mysigt folk och en massa alkohol! ASSNICE!
lyckad nyår asså! Detta år har jag lagt en massa krav på mig själv, and thats hemligt!
Men nu börjar 2010 och jag ska börja året som en crazy "blondin" med så småningom jätte pattar & en underbar man! Kan fan inte bli bättre. Kommer bilder från gårdagen snart, glömde mobilsladden på lanet, suck!
VAD FAN GJORDE NI IGÅR?

Här har ni mitt 2009 i bilder! Det var ett underbart år, tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Marcus

jag vette fan helt ärligt! xD

va naken, full och helt borta,

vette fan hur jag kom till en jävla bil, men lyckades somna där iallfall xD HAHAH

2010-01-01 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0