you know that kind of shit just don´t work on me

Alla-hjärtans-dag. dagen alla par ligger hemma & knullar & de ensamma gnäller på Bilddagboken & facebook över hur enormt överskattat dagen är, när de egentligen inte vill något annat än att ha en speciell person där.Löjligt! Ensamma jävlar försöker verka coola och kalla varelser när de egentligen är snuttiputttigull hela bunten! You can´t fool me! Enligt mig är det vilken dag som helst, fast man kan ju vara liiiiite gullig mot sin älskade. men bra lite don´t push it!!!

Så mias helg i värmland då!? Förjävla trevlig.

Torsdag: Var framme vid Karlstad runt sex tror jag. Mötte en orangehårig marcus ( han försöker/te som jag att bli blond) på stationen senare skulle han hämta gitarrer lite runt i värmland. Sen hamnade vi hemma hos Marcus syrra där vi drack bärs och spelade guitarhero.

Fredag: Mös hela jävla morgonen, sen mera guitarhero. Senare fick vi skjus hem till Marcus brur. Där vi glodde Let´s dance och glodde film. Mycket mysigt!

Lördag: Spelkväll á la Värmland! Fast jag somnade eftersom jag inte fått någon jävla sömn! Men de spelade mario och jag är inte så in to barnspel. hehe oppps

Söndag: Vaknade mös hela morgonen, älsklingen gjorde mackor & oboy. Vårat sätt att fira denna fjolliga dag!
Sen somnade vi båda två i bussen påväg till karlstad!


Men vägen hem var jävligt otrevlig. Marcus var smart & sparsam och sände iväg mig till örebro för att sedan ta ett tåg. SOM ALDRIG GICK. nej örebro I FUCKING HATE YOU NOW! seriöst ingen jävla personal någonstans på centralen!! Och alla biljettluckor var stängda, klockan var fan bara sex! Så jag satt i tre timmar och bara glo.
Tänker göra min brinn-i-helvete rörelse och lägga upp på youtube så ni förstår mina känslor för örebro
Okej nu ska jag sluta överdriva! Saknar min favorit från det andra könet jävligt mkt!
Ska fan sova nu!!en först käka upp min cupcake och ladda podden.
SEE YA!


Kommentarer
Postat av: hanna

även omjag hade haft nån skulle jag ändå känna samma sak.

alla <3 dag är fittigt överskattad för de är bara en helt jävla vanlig dag. okää?

2010-02-15 @ 07:49:23
Postat av: mia

shiit montana ta inte åt dig xd

syftade inte på dig utan på mina tusen vänner på bdb som alla typ: JAG HATAR ALLA HJÄRTANSDAG, så himla överskattad blabla....jävligt irriterande (Y)

2010-02-15 @ 08:16:55
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0