this was a day like any other.


Saknar karl jag käkar upp med käften på bilden jävligt mycket!♥


Irriterande dag som fan, ville fan heller gå upp. Sen efter skolan hade jag glömt hem nyckeln så jag fick lov att rusha upp till päronens jobb i snöstormen. Ingen glad tjej!
Hemma så lagade jag mat två ggr. Har börjat äta som en gris! AssNICE!
Är trött, ska föna håret och fixa mig lite.
I wanna look special, är trött på samma kläder, samma smink & samma hår.
Förändring skulle vara jävligt nice! Och allt dethär oxå:


Egen lägenhet i Västerås. Tänk vilka jävla fester man kan ha, och att hänga upp affischer överallt utan att morsan gnäller. MOST HAVE!

Nytt löshår! Mitt tappar seriöst en jävla massa hår! Och jag har haft det sen januari förra året så skulle vara fräsht med nytt!

Pengar Pengar Pengar! Jag behöver pengar till karlstad, kläder och hårprodukter & all annan skit!!

Camera tar en jävla massa kort, men sugiga jävla fittcameror. Behöver en riktig jävel!

& SOMMAR!!!! är så jävla pepp på sommaren. Den kan komma nu innan jag tar livet av mig, seriöst.
 
Brb bed.


Kommentarer
Postat av: eviz

Var med i tävlingen veckas blogg och andra tävlingar på min blogg!

Sprid det gärna vidare med och lycka till! :D

2010-02-18 @ 18:28:20
URL: http://elandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0