oh vampyers go to hell,please

Har legat hemma hela dagen och dreglat framför teven.
Somnade ett tag, vaknade runt åtta och såg att sexan sände en ny serie. Och vad kan den handla om.
Jo vampyrer! SÅKLART! daaah, alla älskar vampyrer.
De är så snygga och sexiga på ett farligt och mystiskt sätt!!
Snällla! Vampyrer är skräckinjagande varelser som äter människors blod och skrämmer livet ur folk.
De kommer från skräckfilmer , men älskade twilight har gjort så att blodtörstiga varelser förvandlats till "snygga" fjollor som glittrar ute i solen. Och den här Vampyer diarys var en jävla ripoff på Twilight bara det att dom faktiskt hade tänder! WOW. Vågat! Killen såg exakt ut som Edward och yess likheterna var stora som fan!
Blev sjukt irriterad! De kan ju lika gärna förlöjla andra Skräckfilms figurer. Stoppa in The grudge bruden i en mystisk romantisk film, där faran är att hon kan få psyk anfall och attacker hennes älskade och det enda som kan få dem att leva förevigt är om hon öppnar käften och sprutar lite av den mysiga svarta sörjan som finns i hennes käft på honom. DÄR folk, där har vi en bra rulle! Eller så stoppar vi in alla skräckfigurer i en film och kör en big brother grej av det! Slutar med katastrof eftersom skräckvarelser ska vara i skräck filmer INTE i någon jävla romantisk sörja. Är trött på den här hela vampyrfeber som hela världen suktar efter! Twilight räcker knappt, de bara måste göra en massa liknande serier.Jag menar kolla!

Okej, jag tyckte faktiskt om twilight en gång i tiden. Då ingen annan visste om det.
Då det bara var en vanlig bok i biblan som jag var först på skolan med att läsa.
Okej hej jag heter emilia och jag är en komplicerad person som inte tycker om när en jävla massa andra människor tycker om samma saker som mig. Jävligt jobbigt är det att känna så faktiskt. Så bli inte irriterade tyck istället synd om mig! AWSOME

Har alltid varit så att jag tyckt om udda saker. Och alltid varit lite egen på ett konstigt men oerhört charmigt sett.
Har alltid dragit mig till udda musik, udda böcker och udda filmer. Sen att jag är brud och spelar har jag alltid sett som min egna lilla grej. Är jävligt jobbigt att behöva bli irriterad så fort någon älskar samma band tillexempel. Jag menar det är ju inte direkt så att bandet bara är gjort för mig. Kanske måste jobba bort dethär. Äsh!
Iaf så var twilight en udda bok för mig ett tag. Men sen exploderade det. Och jag började istället nästan hata den.
Hmm undra om detta är tredje eller fjärde gången jag drar upp mitt "hat" emot twilight. Femte? Verkligen? Ojdå!

Okej nog med mitt gnäll och förklarande om min jobbiga personlighet! Idag var jag sjuk så jag låg hela dagen, hittade en gammal O.C dvd som jag kollade på. Fan va länge sedan, har glömt hur charmig seth är. Älskade verkligen den serien när den gick. Åhhh. Sen sov jag lite, sov lite till och ännu en gång. Och nu ska jag sova igen.
Godnatt :)
BTW hade värsta fina idén på filmaffishen till the grudge romansen men är för feg för att googla bilder på henne just nu och ja, ni fattar. Fast hon har sin glans! Grrr
pusss


Kommentarer
Postat av: joelsandberg

roligt skrivet ^^

2010-02-20 @ 01:18:57
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0