naked among wolves.

min awsome polare robin gjorde nyss en vidio som gjorde mig nästan tårögd . Seriiiöst.


Robin kan sin sak jävligt bra asssååå! Robban vi måste träffas i sommar?!


dagen har varit lame..
.jag HATAR SNÖ! ÄCKLIG, KALL,SMUTSIG,RINNIG JÄVLA FITT SNÖ! varför?!
hela dagen förstörd när man ska kuta till tåget och ens converse blir blöta kalla &
kladdiga av den där jävla snön. & så kommer det bara mer och mer och mer och mer och mer! :@

har ett arbete som jag ska lämna in imorgon som jag inte ens börjat med. Tänker hon göra det? NEJ fan heller.
KuHi är det onödigaste ämnet ever och jag skiter fullständigt om jag får IG i det. Visst det är bra att veta lite om
 teaterns historia & sån skit men liksom räcker inte föreläsningarna? och folk tror att teater bara är en massa lek..


Fikade på stan med joel idag, sen med PH & montana, tog charmiga bilder men orkar inte gå egenom hela den krångliga processen med att ladda upp bilder.
I NEED MONEY. I NEED MARCUS! I NEED VINÄGERCHIPS.
Den som ger mig det är jag jävligt trevlig mot efter snön har försvunnit!
ska sova, har skuld över att jag inte gör arbetet men VAFAN screew it.
PUSS


Kommentarer
Postat av: ROBIN!!11

JA KAN MIN GREJ ASSÅ :@

2010-02-03 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0