my life has become a gay popsong that everybody sing along.

SOMMAR! kollar miami bilderna, dreglar nästan! Kolla vad neger jag var!



Sista bilden är tagen från insidan av Miami Inc! DAMN!

Joel sov här inatt, sen var han ledig så han var hemma hos mig när jag var klar i skolan.
Vi glodde how i met your mother & gjorde muffins.
Sen drog han och nu sitter jag här och kollar gamla bilder med riktig jävla sommar musik i bakrunden,
någon som minns milkshake låten vi lyssnade på för många ggr förförra sommaren? Oh memories
Svennebanan
och klunka bärs! Fagersta är endå rätt nice på sommaren.
Nu blir det kvällsnack med killen min.
Puss
BTW så är jag awsome atm, älskar allt & alla.
Länge sedan jag mådde så här jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0