move like you gonna die

helvete vilken röra! LOOK AT IT!

Städa är en såndär typisk jävla söndags grej så vi släpper det nu!
Vill börja med att säga att jag är jävligt awsome nästan lika som pojkvännen min.
Som jag ska till om en vecka! och det kommer bli ???? juste AWSOME!!

Jag mår jävligt bra idag, kan vara min obeskrivliga karl, kan vara mina underbara polare?
Livet är bara för jävla perfekt. Självförtroende stiger, käslor stiger & ååååååååh.
Hade lite tråkigt nyss så jag klippte sönder lite kläder, för LA resan såklart.




Blev rätt nöjd, beach 2010 im ready! Helvetes jävla snö....
väntar på älsklingen som ska slå en pling
Godnattt


Kommentarer
Postat av: m

fan va snyggt det blev ! :D

bara klippte på "frihand" eller vad man säger? :)

2010-02-16 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0