KÄR ,PANK & GALEN!

Seriöst, jag har en svensk Alan Harper som Naturkunskaps lärare! Lika irriterande också!
Är så jävla skoltrött. Men lov om två veckor!!!!!!! jag säger bara som jag brukar AWSOME!
Joel drog med mighem idag, vi glodde på en jävla massa serier och snart ska jag ringa marc och sedan sova!

BTW så är jag helt pank, men cash får jag den 27! Så det är bara att vänta! Faaan
need some clothes känner jag! & håret, är sugen på svart igen, men det skulle få hela världen att sucka.
Men min emotionella tid var så vacker asså, kolla själva!




shiiit, den imitten är fan pinsam!
BTW så fyller en viss MONTANA 17 år idag.
Hon fick en jätte tutte av alicia och emeli, är jävligt avvis!!
ÄLSKAR DIG hanna! Hoppas du haft en helkul dag!

Nu ska jag ringe pojken min.
Pu-u-u-u-u-usss


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHA tack älskling!!!!<3

btw love the pic!

2010-02-16 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0