just awsome

fast jag tycker att kärlek är lame så har en pojke fått mig att ändra uppfattning.
kom just hem från alice, hade lite girltalk med henne och lollo hela kvällen.
Innan det var det skola, och sen vare baguette som vanligt framför en film. The ugly truth. FAN va klockren film, sorry dudes men den har liiite rätt assså. Se den, brukar inte gilla romantiska komedier om filmnamnet inte har ordet pie i sig men denna var fan bra. Mannen tänker lite som mig. That´s nice.

jag vet inte varför men ibland så blir jag mig själv för en stund, sen tonas det bort. Går fan inte att vara mig, ni skulle tycka att jag var för jobbig. men det gör dom flesta redan. AWSOME

inga bilder idag folks, sorry. ska ladda ner musik i podden nu drar till Stockholm tomorrow.
Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0