damn girl!

SÅ vad säger ni emo blogg eller ska jag bli pissie?
Är allt sugen på att göra om bloggen (igen!??!!?!?) blir aldrig nöjd
Lyssnar på riktig jävla dunk och bara längtar
Fan vad jag har sovit idag, sov påväg till skolan & hem.Var vaken hela natten, tänkte och ah.
Men idag mår jag bra! Fast..
gjorde misstaget och färgade håret igen, så nu är det mörkbrunt. Inte alls vad jag tänkt mig men nu får de se ut såhär. Blir fan flintskallig snart. Kanske skulle vara snyggt att köra en brittan eller?

Känner att jag inte är på blogghumör så jag bjuder på lite heybaberiba


tänker på thorild när jag ser detta, så jävla roligt! Saknar henne jätte mycket ♥

godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0