23.06 - awsome

Ännu en gång så har film bevisat att män är svin. Beviset heter Spread.
Ronja snackade om någon film jag helst inte skulle se ensam för att den var så intim.
SÅ ... som jag är så laddar jag såklrt ner den, och denhär "snygga" killen visade sig vara Ashton Kutcher.
Han är ju skitful tänkte jag, men med filmens gång. OMG! jajaja massa sex och han betedde sig som en kille.
EN sådan film har vi ju aldrig sett förut?
Tror att filmindustrin börjar fan få slut på idéer! Men jag har flera på lager så vänta hollywood!!



Dålig handling men plus för sexet & brudarna! Och kroppen!!
Iaf så har jag packat klart nu, ska även ha med mig datorn så kommer säkert blogga när jag åker buss i tre timmar. Hmm ibland börjar man ju fundera, har sett fem olika filmer där killarna är svin, de beter sig vänligt och kvinnorna har ingen jävla anning om att de knullar deras syster eller polare?! Ljuger en massa får en att lita på en. Fan dom här filmerna är ju hemska, de skrämmer ju livet ur folk. iaf mig!
Aja alla killar är inte så, hoppas jag! :@
Imorgon ska jag äntligen få träffa mitt svin. Heeela långa helgen.
Äntligen ska jag få en värd alla-jävlas-dag. NO MORE TEARS PEOPLE!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: ronjaaa

haha jag varnade ju dig mia!



skitkass handling verkligen. och ja har aldrig tyckt ashton är speciellt snygg..

men AHMAHGAD! Spread made me jizz in my pants

2010-02-11 @ 14:43:32
URL: http://ronjaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0