the last thing I need is another episode.

Hello, ny bloggjävel igen då. Det töntiga bannern gör bilden av mig till en barnslig sextonåring som har kondomer och en tändsticks ask med ernst på på sitt skrivbord.Ska jag vara ärlig är det precis så det ligger till. Okej jag tänker skippa all nybörjar bullshit så vill ni veta något så får ni fan ta en titt på den gamla http://pajfan.devote.se 

Och som en ny färsk singel kvinna i fagersta så känner jag mig jävligt glad. När jag egentligen borde ligga i sängen och gråta mig själv till sömns som småflickor gör. Men jag har mognat en del sen dess. Sen tiden då man fick rosor av sin pojkvän, och man skulle gifta sig med varandra  och all den skiten. Liksom hur många 16-åringar har tänkt gifta sig med sin nuvarande pojk/flickvän? Precis! & förhållanden är inte riktigt min grej för att jag jämt klantar mig, är för avundsjuk, för gosig, för jävla jobbig helt enkelt. Men jag är inte bitter! Jag och joel är vänner, vilket gör hela denhär jobbiga åh-det-är-synd-om-mig-situationen mkt enklare, eftersom jag inte vill släppa honom helt.Vänner är bra, så ska det vara.Jag är lite stolt över mig själv, att jag inte gör omogna saker, som att lägga ut texter på bdb om storleken på killen könsorgan (belive me you don´t wanna know) eller skälla ut personen inför massa folk. Jag har mognat, och jag är inte ledsen, jag ser tillbaka på bilderna och ler riktigt jävla stort, det är fina minnen, från LANET, rosemarie och när vi åkte ring ute i adams stuga, snyft.Joel har btw fixat bloggen så big thanks to you dude! Denna fina bild till minne av mian and joels <3 (ingen mening att ni försöker fatta, hehe)

                            
Kort om mig då för er som inte orkar trycka på länken, i know that jag aldrig hade orkat så, jag heter emilia men hela min omgivning kallar mig för mia pågrund av att jag älskade mia i madicken så envis som jag var så fick jag morsan och hela familjen att kalla mig det, jippie!Jag går på Carlforsska teaterlinjen i hopp om att få vara en soptunna i andra avenyn, hehe no men vill synas överallt i hollywood menade jag såklart! Sån skriv-diarré som denna little miss har så behöver jag nog inte säga så mkt mer.
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Joel

aaw va fint mia<3 jag är så glad att vi är vänner!<3 men du skrev inget om att jag hjälpt dig med blåggen ju! >:

2009-09-16 @ 23:06:21
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0