nothing tastes as sweet as what I can't have.

Igår var det en riktig låång fredag, men fick sluta tidigare, tack kjell! Väl hemma i fagersta mötte jag Adam vilket var kul eftersom det var jävligt länge sedan man stötte på den norrlänningen. Vi träffade robin och micke och vi gick runt oerhört roade på kulturnatten uppe på stan. Kulturnatta i Västerås är ikväll och morsan vägrar köra mig dit så jag fick en skinnjacka så jag kunde hållakäften, thanks mami. Skitläcker är den, men även en sån där som hela västerås kvinnobefolkning har.



Och tyst blev jag allt. Nu ska jag försöka få tag i jocke, vill bara ut och slippa datorn!
Ha det bra suckers!


Kommentarer
Postat av: Joel

jackan!!! D: sjuuukt snygg!

2009-09-19 @ 20:54:18
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0