jocke är bäst!

Nu har jag somnat tre gånger på tåget, i jockes sällskap. Fan Va du är tråkig! Nejdå!
Jag lovade honom att skriva det där som rubrik.Så dance mohammed dance!
What ever så var jag med gårdagens folk plus hanna,hennes man och lollo. 
Imorrse i bussen så tog jag med mig fel hörlurar så alla bak i bussen hörde min musik, och självklart sitter jag där ass cool som vanligt och sen kommer svennebanan skrikandes från min mobil. Hörde senare hur en kille som steg ur bussen nynnade på den. Pinsamt! Jag längtar till fredag, det är det enda jag tänker på.
Aja nu ska jag fanimig sova! riktigt jävla länge



Kommentarer
Postat av: Kungen!

Bra Mohammed Svensson!.

Jocke är bäst =)!

2009-09-23 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0