jag hade en gång i tiden en fin bild av mig själv men nu är den helt utsuddad.

Juste glömde berätta att jag och MS fick varsin öl på tåget igår, av en jätte shjyst göteborgare.Lite to much information men det var trevligt. Idag har jag sovit mig egenom skolan, sen tagit mig en fet bulle framför vänner.
Från och med nu ska jag bara låta allt gå, gone, kapiissh, hejdå liksom! Jag är trött på att bry mig för mkt om så jävla mkt onödigt! Jag tar fan kål på mig själv, och jag mår fanheller bra.
Morgondagen kommer bli toppen, ska umgås med mina köpingsbabes på stan, eller insparkningsfesten om den nu blir av. Sen på lördagen så ska jag, kajsa hanna & simone sova över hos PH och kolla på skräckfilmer, fyfaan va kul det ska bli! Så det blir en hel helg in Köping för min del. vad ska resten göra?
Aja nu ska jag sova så jag är riktigt jävla pigg imorrn!
eran favorit paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0