I've been hoping and praying for a single way to show you what I'm all about

Ju mera jag tänker på dig, ju fler bergochdahlbarnor åker jag i. Mitt huvud snurrar och minnerna gör mig alldeles tårögd. Ja, jag vet att inte en jävel där ute gives a shit men jag har en blogg för att få skriva ut så keep on gnälling! jag vill inte få tillbaka fantasimonstrerna igen för det tog alldelses för lång tid att få dom att försvinna.

Igår sov joel här och vi va ensamma med pojkarna så vi blev lite barnvakter. Vi beställde pizza och kollade på idol med mina brorsor. Sen idag dååe så slutade jag tidigt så joel och jag drog till stan för att storhandla ( en liten rosett men men, lol) sen dro han och så träffade jag david, hehe vi satt och skratta åt sånna försäljare som står och skriker mitt i stan om det där jävla comviq, haha de frågade flera ggr om vi hade kul med tt skratta åt dem, och det hade vi. Just nu är klockan tjugo i nio så jag hade faktiskt tänkt somna,  efter att jag gjort engelska läxan som handlar om min gamla klassiker ; The shark and the kitten going on a disco! You can´t take it away from me malin! Din tjuv! Blablabla jag har snackat för mkt idag känner jag, har fan ont i käken.
pusss

Kommentarer
Postat av: Malin

meeeeeen jag snodde den ju aldrig helt juuu! :(

den var mycket fin! ^^

2009-10-02 @ 07:19:30
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0