Inga flera tårar, för kärlek är bara för dårar.

Ja juste, jag är så jävla trött på all denna stress om att hitta någon att förlora oskulden med, någon man kan sitta hemma och hångla med framför Wipeout, någon att hålla i handen, och säga onödiga saker till som jag älskar dig när man bara varit tillsammans i en vecka. Alla tjejer måste ju ha haft iaf en kille innan gymnasiet? fucking bullshit!Och alla dessa bilder, och datum och personliga meddelanden på msn. Jag brukade vara som alla andra "kära" flickor och lägga upp "idag-har-det-varit-en-månad- bilder. Men neeeej, inte okej! De flesta killar förstår sig ändå inte på det. Att se detta om och om igen gör mig illamående. Visst är det sött men börjar vi inte bli liiite gamla nu va? Aja ska sluta vara en surkärring men det jag vill komma fram till är att det kommer krävas en jävla massa arbete om jag ska komma in i ett seriöst förhållande igen! Jag har varit för lättfångad helt enkelt.

Ja vad gör jag på en söndag? Ah sitter vid alla dessa populära hemidor som alla andra ungdommar.Jag borde plugga matte nu, men detta är ju så otroligt mkt roligare.
OKEJ jag är väl liite surig idag, men det har jag all rätt att vara.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0