i miss the way the sunshine would light up your face.



Kom hem från min underbara helg i köping för några timmar sedan. Simone, Kajsa, Hanna & PH är för söta asså. Vi började med att gå hela vägen till donken för att käka, sen började vi planera hur vi skulle ta hål i min läpp men jag backade ju ur som vanligt. Vi kollade på I taket lyser stjärnorna och det slutade med att alla (förutom Kajsa) satt och storböla! Det var så jävla sorligt, sen när man satt där så kom massa känslor på en gång och hanna fick springa runt överallt som en jävla gråtkudde och trösta alla.Det blev massa tjejsnacka skratt gråt och allt detdär som gör en typisk tjejkväll till en tjejkväll ,no guys talk at all! Ni är så awsome tjejor!
När väl tårarna tittade ut så sa hanna något som berörde mig så enorm

Jag vet inte..
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh ni tjejor är så söta ! <3

2009-09-27 @ 20:47:41
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: Kungen

Mohammed Svensson

2009-09-27 @ 21:17:38
Postat av: PHbanan

ni är så bra tjejer<3333

2009-09-28 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0