i take you home, if you d0n´t leave at the front door.

At the moment sitter både farsan och jag & lyssnar på Metro station, så det är ett jäkla eko in this house right now!Jag tänker göra en klassisk blogg-ripeoff och göra en hiss/diss lista.Mest för att det är en rolig grej och för att jag vill vara som alla andra så jävla mycket, hihi! and here we goes (enligt mig dåro)

                    
  - Vinäger chips!                                                           
  - MCjackan!                                                                
  - min rosa iPod                                                            
  - vänskap!                                                                  
  - party md metrostation på nätterna
                              




- långa dagar i skolan
- SJ!!!!!
- vädret
- sorlig musik
- ensamma nätter

nu är jag iaf klar med blogg designen, hett right? 
Godnatt med er!


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Du med dina vinägerchips!!! vi lär ju ha vinägerchipsparty i skolan någon gång, så vi får smaka på härligheten (?)!!! xD

2009-09-20 @ 19:07:27
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: mia

men ja, dom är så underbart fucking awsome!

2009-09-20 @ 20:49:33
URL: http://swedishpie.blogg.se/
Postat av: Kungen!

Mohammed Svensson!<3

2009-09-20 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0