And you can't fight the tears that ain't coming.

Brorn min hade tydligen beställt Guitarhero 5 från nätet så när jag kom hem (efter att ha somnat på tåget, tack ännu en gång till jocke som väckte mig) så hörde jag Bon Jovis "You gave love a bad name" vilket jag och joel gått och sjungit på igår. Det var scary! Så jag har spenderat nästan hela dagen åt att sitta och trycka på små färgglada knappar. Guitar hero är så jävla lame om man tänker efter. Efter att ha köpt vinäger chips så drog jag upp på stan för att leka i lekparken med jocke,tobbe,wille och samme.Alltid lika kul att träffa gubbarna, eftersom vi har så mkt att snacka om nu för tiden eftersom vi träffas så sällan. Just nu så sitter Mia tyst på sitt rum och tänker, tänker & tänker. Jag tänker för mycket helt enkelt, det är bättre att bara göra som Barney jämt säger! Åh How i meet your mother och vinägerchips är min nya drog, seriöst har settat framför teven med samma program och samma jävla chips i två veckor nu. Bara det får tankarna att koncentrera sig på något helt annat (y)
aja godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0