wheen iam whit him iam thinking of yoou

Yesterday spenderade jag kvällen i västerås med david, det var kul, vi spelade L4D (och jag ägde sönder som vanligt) och kollade på eurotrip. Imorse fick jag höra en dålig nyhet av en dear vännina av mig.Och jaa MÄN ÄR ännu en gång SVIN!nej men du vet vart du har mig gumman ♥

Nu ska jag fixa mig sen ska jag och lollo brumma oss upp på henne moppe till Lidl!Sen kommer montana och då ska vi måla naglarna, skriva i våran rosa skvallerbok och ja ni fattar girliie stuff!
Jag är så trött på killar atm, you guys make me go lesbo!
fuck off

Kommentarer
Postat av: chaachaaruppanhäär

l4d är så jääävla värt asså <3

2009-10-04 @ 11:18:44
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0