we had the time to realize that we were wrong.

Vafan när jag sprang till stationen imorse var det ju mörkt ute!Fan heller! I need summer back right now!
Jag är helt chockad över att jag trots den jobbiga färden dit varje morgon verkligen VILL gå till skolan. Den lilla mia som jag var för ett år sedan hade legat hemma och grinat ihjäl sig. Men mia version 09 är en stark liten kvinna! & jag är s glad över att jag har er tjejer, vi kan äga ut dumma killar tillsammans, gråta och vara hur fucking konstiga som helst för att vi KAN (vi är ju esteter trots allt)!! Lots of love to you guys!

Nej snart börjar christine och vänner då ska jag fan heller sitta här och lyssna på emomusik och nörda vid klotterplanket.Ska nu dra ut ur mitt fina nymöblerade rum. heeeh.
puss

Kommentarer
Postat av: chaachaaruppanhäär

Klotterplanket = det finaste placet at ze jord :):)

2009-10-08 @ 09:17:32
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0