last summer i gave you my boobs.

Läste nyss i ett forum om hur en tjej gått ner en massa kilon på kort tid genom att äta mindre.
Vilket reminded me om förra sommarlovet, första pojkvännen vilket innebar en massa nervositet och spya för min del, heheheh, im not a normal kid i know!
Så jag spydde en massa, och gick då ner i vikt. Minns hur min mentor stod och skällde på mig och skickade mig till sjuksköterskan! Iaf så var det det största misstaget ever, för nu har jag inga boobies, en konstig mage som spökar till det hela tiden och jag kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt, jag som vill vara mullig!! Så där gulligt mullig, så man bara vill krama om mig hela tiden. Men nejnej det går inte för jag har skit svårt att gå upp i vikt, buhuhu. Ska väl kanske ta hand om dethär på riktigt så ni får se en fylligare paj.
Okej ska sluta gnälla för det finns säkert flera donkenfans därute som kommer bli sjukt irriterade på att jag gnäller över min kropp som är helt okej.

Söndagar får mig att sova, så det var precis det jag gjorde denna söndag. End of story.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 02:44:36
Postat av: chaachaaruppint

shit, asså det är samma grej för migmedtyp.. jag går inte upp i vikt trots att jag äter vadjag vill+hurmkr jag vill ;P

2009-10-05 @ 12:06:28
URL: http://www.emocore.se/blogg/KexiBoi
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Man gör misstag i livet så är det bara :) hoppas allt är bra med dig annars ;D

2009-10-06 @ 14:26:44
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0