jag är väl inte ful har inga större fel.

Ro hit några bra låtar!?, är trött på samma hesa röster & plingande gitarrer! kom med nått Nytt nytt nytt!!
Helt plötsligt har jag börjat uppskatta svensk musik, heeelt sjukt. Nästan lika sjuk som när jag köpte jeans leggins i fredags, jag hatar ju jeansleggins! Hehe, jag blir rädd.

 Jag är trött som satan, och inte bara för att jag var uppe för länge igår utan jag är trött på allt typ. Att folk inte har någon alls respekt. Jag inser nu hur lätt jag har att få killar, så fort man inte har ett namn på sitt personliga meddelande på msn så blir jag jävligt intressat och plötsligt ska vi träffas, och göra mer än att bara umgås.
Jag känner mig billig, för lätt. Jag vill ha de där härliga pirret i början. De där att man tappar sin mobil i soffan och båda letar efter den och sen kommer den där efterlängtade kyssen.Så från och med nu ska jag sluta vara så jävla lättfångad. Fast det är jävligt mysigt ibland så är det fel! Så FEL. Ajabaja.
så sorry guys!

Nej nu ska inte mia sitta här och leka feminist som jag gjorde hela gårdagen, att mina polare äns står ut!
BRB how i meet your muuuutheer! seriöst bästfter Vänner!


Kommentarer
Postat av: Eviiz

jag känner precis likadant , asså jag har fan killar efter mig vart jag än går. och det är så jävla hemskt.

och så fort man skriver kanske en bokstav eller ett namn i pm:et på msn börjar alla killarna fråga vem det är och säger massa skit om att man är otrogen , jag liksom fattar inte de!

usch

ha en bra söndag min paj! <3

2009-10-04 @ 15:53:55
URL: http://elandin.blogg.se/
Postat av: Suzana

men du är söt din söt haha ! :*

2009-10-04 @ 16:42:35
URL: http://nicnok.blogg.se/
Postat av: Malin

OKej, det här är hes röst med gitarrplonk, men han är så annorlunda och härlig så man blir mysigt glad!

- Ray LaMontagne. Tegan and Sarah är också fett najs. Paramoreeeeee... coldplay? eeehm .. Regina Spektor! hmmm ... det får räcka så länge din lilla paj! och du lär kika upp ALLA! xD

2009-10-04 @ 18:55:43
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: chaachaaruppint

svensk musik är ju skitbra .D " oftast " .. eller beror la på :C

2009-10-05 @ 12:08:30
URL: http://www.emocore.se/blogg/KexiBoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0