Its gonna take a lot to drag me away from you

tack vare filip så lyssnar alla på totos gamla denga.
Vaknade typ nyss, har fan sovit hela dagen. Inga problem alls.

Nu kommer mina svar på era gryyymt mogna frågor! Yey!

Hur ofta brukar du kolla på porr?
ska jag vara ärlig så bror det helt på humör, så rätt ofta. eeww.

Hur gammal var du när du lärde dig cykla?
minns jag rätt så var jag typ 10 kanske.

Om jag sov över hos dig, skulle vi knullat hur lätt somhelst då?
haha omg vilken fråga, men det bror helt på vem personen är.

hurhur får du volym i ditt hår? och hur gör du så det håller länge? visste att denhär frågan skulle komma, jaja ,jag använder mkt hårsprey, både volymhårspray som man har i hårbotten och vanlig, sen tuperar jag håret som fan, och det håller tyvärr inte så länge så jag går jämt och bär runt på en liten kam, min bästa vän med andra ord!

Är du oskuld?
fast jag haft ungefär fem seriösa förhållanden så är jag faktiskt det. Supriiiise!

när sist hade du kinky-bajs-sex? läs frågan över kajsa! Vafan!

Mia,, vilken färg har du på din tandborste?!?!
haha malin din fråga var lätt bäst, min tandbroste är rowsa hihi!

Aaah, de va ju bra frågor folket, tackar! Nu ska jag lägga ner some fucking music in my phone sen sova!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Taaack :) vad görru?

2009-10-19 @ 07:11:45
URL: http://twaltin.blogg.se/
Postat av: tjejis

får jag fråga vad teckensnittet heter som du har som header över varje inlägg?:)

2009-10-19 @ 23:20:30
Postat av: chaachaaruppanhäär

duktigt att du fof är oskuld !! MIKKET DOKTIGG:D

2009-10-20 @ 11:09:00
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: bonden

hahahaah seriöst den där låten har jag haft i huvvet typ hela månaden! hahahahah

2009-10-20 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0