I’m not used to win but I can learn.

sitter och skriker åt mina högtalare.Eller rättare sagt sjunger, hihi. Här är det paramore som gäller eftersom de är ett av de få banden jag lyssnar på som jag faktiskt kan sjunga till.Dagen har flytit på och jag orkar inte förklara i varje minsta detalj hur den varit annorlunda mot alla andra dagar, eftersom det bara varit yttligare en tisdag. Börjar åtta och slutar tio i tolv. Somnade på tåget vilket irriterade joakim så han var tvungen att smsa alla han kände så de kunde spamma mig med Vakna-sms! Vilket lilla mia hatar, det och kedjemeddelanden, herregud folk väx upp! Annars kanske en svarthårig flicka kollar på dig eller din mamma dör eller du kommer få pubishår över hela kroppen och jaa, all den skiten. 

Jag har tänkt jävligt mycket nu. Och jag ska inte ge upp. Jag har aldrig kämpat utan fått det serverat på ett fat. Visst det var kul ett tag men jag vill uppleva den där känslan igen. Så gogogogo!



Nu ska lilla mia äta mat, sen kolla på vänner sen plugga. Yey, jag är glad nuförtiden men kan bli lyckligast, ask montana!
puss

Kommentarer
Postat av: Joel

asfin bild ju!

2009-10-13 @ 18:37:37
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: montana-bitch!

SÅ JÄVLA SANT SOM DE VA SAGT!

i l o v e y o u < 3

2009-10-13 @ 22:34:37
Postat av: PH

Vi finns alltid vid din sida Mia :) Puss,du betyder!

2009-10-14 @ 20:12:09
Postat av: Robinsmulor

ditt hår är så jävla coolt

2009-10-16 @ 09:11:47
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0