I'm not sorry i´m not her.

det var som att vara ett hinder i en film, ni vet hon den där bitchiga skiten som är ihop med huvudrollen i början? Som hindrar den perfekta flickan som alla väntar på att bli ihop med huvudrollen, Yees thats me, och det suger helvete. Jag är ute ur leken,filmen börjar nå sitt slut, fritt fram gosse!

Ligger i sängen och är allmänt sur som vanligt, lyssnar på fjortisdunk och försöker göra mig själv gladare men misslyckas gång på gång.Hur kan man inte bli glad av en helsvensk brud med förvräng röst och lite dunkadunka i bakrunden? Nej jag börjar fan bli trött på att sitta här och tänka onda tankar, ska kanske börja göra lite mer än att tänka.Jag är den jag är, och jag är pretty awsome, förtjänar något mkt bättre än den här särbehandlingen.
Så med huvudet lite högre upp ska jag klara av en till vecka. med mina bruds så går allt fort.

pussinussi. loooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0