i wish i never had said those things to you.

nyvaken,nygalen,kanske nykär,kanske nytrött, äsh jag vaknade nyss iaf! WTF
igår så drog me and tha family till Västerås för att bowla,
& där på stan så såg vi ingen annan än Josefin Craford,
och hon spana in mig som fan! verkligen blängde på mig!
Sen ville lollo att jag skulle hänga med till sura så vi spenderade kvällen
md jonas & oskar med att titta på en väldigt väldigt läskig film och spela lite guitar hero.
Okej nu ligger jag här och letar kostym till ronjas party in tha irstamansion.
ingen råkar ha en slampig sjuksköterska dräkt liggande hemma va?
Äsh nu ska jag käka mat sedan tårta, yummie.
puss

Kommentarer
Postat av: Robin Sutinen.

jag är faktiskt lite småallergisk mot den där josefin :C..

sjuksköterskedräkter har jag ju jättemånga av :*

2009-10-26 @ 08:18:18
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0