i wanna taste you one more time.

asså seriöst, satt för några timmar sedan och glodde på en disney film. Jag grät! Seriöst de kan fan heller göra en barnfilm om en gammal gubbe som förlorar sin fru, den var ju fan hemsk! Vett fan va filmen hette men hade något med en massa ballonger på ett hus att göra. Asså ska  barn se det här? Jag brukar fan heller gråta till barn filmer men denna, fyfaan. Okej jag grät till Walle oxå men hallå den ÄR sorlig! Tycker inte om barnfilmer längre, liksom vafan! gubben var ju jätte gullig, han grät och det var en massa sorlig musik, hemsk film heeemsk!
Idag så var jag med joel på min håltimme, såg JBs matsal snobbjävlarna har en jävligt fin matsal asså! Och fick tillbaka min tappade mobil, tack till okända grabben som lämnade en bild på en snusdosa och en polare på min mobil! haha det var väldigt vänligt av dig, för hur många hade inte tagit en mobil om de hittat en? så tack tack tack! sen åkte jag hem, grät åt barnfilm och satt sedan vid datorn. kul? njaa

Nu är det ju lov förfaan!Då ska lilla mia sova jävligt mycket och vara med en massa underbara människor och bara njuta av att slippa åka tåg klockan sex på morgonen! Gaash vad jag är glad. Detta lov kommer bli awsome!




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: chaachaaruppanhäär

puss som faeeen :D !!wall-e <3

2009-10-24 @ 11:05:38
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: bonden

filmen up kanske? som jag laddar ner nu, anna ville nämligen se den :P hihihi

2009-10-24 @ 15:00:05
Postat av: Eviiz

Det är filmen up.

Och fyfan vad fin den är. Älskar fan den.

Den bästa hittils och glodde den med min pojkvän fyfan vad vi typ böla , den är så jävla söt!

2009-10-25 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0