i know that i can use somebody, but i just can´t.



PINSAMT värre. Kom just hem. Jag och bandet hade våran första spelning för några ungar på fridtids. Och självklart tappar jag takten men det värsta är ju att jag slutar att spela. SÅ det blev tyst ett tag. Herregud. men misery bussines var sådär mysigt bra tyckte jag. Hursomhelst jag tror inte att något band rockade arslet av sig på sin första spelning så detta är något jag och blondinerna kommer garva sönder åt senare.

Asså förlåt joel att jag varit så taskig emot dig, jag bara är sådan. Jag är glad att vi är vänner, du är som en bror för mig nu, och jag älskar att ha en killkompis som jag kan umgås med utan att allt ska handla om sex.Så tack<3

Nu blire matte, vill ju inte göra sune besviken nu när vi kämpat i två månader med kapitlet!
Hihihii
godnatt


Kommentarer
Postat av: Robinsmulor

haha pinigt :

2009-10-16 @ 09:12:16
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: Joel

aaw men mia ;_;<3 förlåt själv... vill verkligen inte att vi ska bråka, men det är väl mitt eget fel )':

2009-10-16 @ 13:03:04
URL: http://joelsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0