I hope you love her cuz you can´t get her!

Asså jag ser ut som en fucking vaxdocka, har plötsligt from fucking nowhere fått massa utslag runt ögonen så jag måste använda en enormt fet salva.svider gör det oxå, gnäll gnäll gnäll.
hursomhelst har jag och farsan hamnat i någon tonårs-series period,
han laddar ner
jag kollar
end of disscution!
Började kolla på en ny serie idag faktiskt, 10 things i hate about you heter den, och handlar om all denna tonårsklyshe
cheerleading,fotboll, gossipgirl slavar, fester med de där klassiska röda plastmuggarna,
en överbeskyddande farsa, en edward cullen kopia med en jobbig frisyr och på allt detta så
är huvudrollen ännu en tråkig kombo av Twillight bruden och Juno.
Kan det bli bättre teve?
Nej det kan det inte, I´m really digging it!
Mellan all denna tonårsdramatik så hann jag göra min läxa till EOS lektionen imorgon, är lite sådär små stolt över mig själv.
Så ska nu sova lite gott och ge ER något att lyssna på.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: chaachaaruppinhäär

SHIT! älskar " sådana där filmer med röda plastmuggar. det får en att drömma sig bort . " : C

2009-10-07 @ 12:41:50
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: PAJEN bby

hahah jaa, va söt du är! xD

2009-10-07 @ 17:59:03
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0