duuuuuuuh!

vem fan tappar bort sin tredje mobil på bussen? jo jag såklart! Fan vilken fucking klant jag är! sOm tur är så kände den snälla själen som hittade mobilen joel så han ska ge joel den imorgon. Tack gode gud!

hursomhelst så spenderade jag gårdagen i västerfärnabo, har saknat alla människor där så sjukt mycket. SÅ det var jätte kul att komma dit igen. Träffade moa och dennis som jag saknat jätte mycket, sen sov alla över hemma hos joel och vi hade lite pyjamas party, well jag hade min jacka på mig eftersom jag blivit sjuk och frös, jätte jobbigt! Så jag var hemma idag, efter den stora förlusten imorrse. Har säkert grishelvetes sjukan. ush.

det var ändå lite sorlig, alla kommer glömma mig sen, jag kommer bli som en av dem.
Vill vara din vän förevigt ju! Jag blir så jävla glad när jag är med dig. Vill nte plötsligt sluta umgås med dig, fast jag vet hur det känns, fyfan va jobbigt..

nu ska mia sova så jävla gått, mitt huvud är en fucking jrdbävning, seriöst..
piss

Kommentarer
Postat av: joelsandberg

Aaw, det löser sig med mobilen ju! :D

Och det va huur kul som helst att du kom mia<3 tack<3

2009-10-22 @ 22:15:00
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: hanna

så de va drf du inte va i skolan 8) öhöhöh<3

2009-10-23 @ 01:02:55
Postat av: chaachaaruppanhäär

INTE okej när man tappar mobben :C

2009-10-24 @ 11:04:08
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0