Don´t say does sweet things you know i wanna hear.

La mig precis i en nybäddad varm och ovanligt ren säng. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Kollade nyss på how i met your mother, och de handlade om ex och om att man ska förlora oskulden med någon speciell. Och hehe kan ju klämma in såhär jätte diskret att jag faktiskt är O. Och blir fan irriterad över folks reaktioner över det. Varför är det så konstigt? Ser jag så slampig ut? Really? Jag skäms fan heller över detta mera stolt. Sen när den där numero uno guy kommer från ingenstans och tar mig med storm. Eller så blir det väl jag och någon moppenörd med en sån där irriterande moppemushe på någon billigfest där alla anlände med moppe. Hell no! Det ska vara någon mkt speciell. Nu sitter säkert ni där och fattar inte hur den här galningen kan sitta och berätta detta i bloggen, men hehe alla i min omgivning vet så hehe, btw hej morsan nu vet du oxå! Kondomerna på nattduksbordet ligger bara där för att vara en del av inredningen (okej de bara ligger där).


And this just came in from the PMS bitch her self : låten ovan förklara allting!
Och jag har så sjukt ont i magen så jag ska sova nu!







Kommentarer
Postat av: chaachaaruppanhäär

Älskar How I Met Your Mother asså <3..

du ser inte slapisch ut :(

2009-10-08 @ 09:20:28
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: nathalieh

fin blogg du har!

kolla gärna in på min, och rösta väldigt gärna på veckans blogg;

http://sofianathalieh.blogg.se/2009/october/draft-okt-8-2009.html



tack på förhand, kram :)

2009-10-08 @ 21:26:11
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: D

Jävla äckel hora,

fyfan vad jag hatar dig.

sluta skriva med min pojkvän annars åker jag fan hem till dig och slå skiten ur dig.

2009-10-10 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0