back in black (again)

suck, efter en timme i badrummet med svidande hårbotten och den hundra kilo tunga skolkatalogen som underhållning så ligger jag nu här. Åh jag är svarthårig, så unikt! Och skolkatalogen, haha! I look like a fucking dude utan läppar! Bättre lycka nästa år. jag är galen idag. ikväll och imorgon, varning varning!



Håret blev awsome faktiskt, morsan missade inte en stor fläck som förra gången, så thanks mumi! Inte för att man ser så spec mycket på bilden men checka in hur långt hår jag fått, daamn!
Nej ska nog ta och sova nu asså. Imorgon drar jag till köping ... tror jag.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Robin Sutinen.

en stjärt ^^ :D

2009-10-26 @ 08:20:46
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0