Are you aware of what you make me feel?

jag har varit en idiot som inte insett.
stirrat mig blind i onödiga varelser
allt detta för att inse
vem

Igår var jag i surahammar med mina bruds, värt? Nej asså sura... besviken är jag fan!
satt i nåns snubbes källare och rökte vattenpipa, skoooooj.
Imorse slitna som vi var så drog jag och lollo till västerås för att leta dräkt åt mig.
Och vi hittar fan en jävla sjukskötersk dräkt i leksaks affären! för 4-6 åringar. Hehe
blir kanske liiite kallt imorgon, men jävligt värt! Har saknat mina teaterapor som fan.
senare runt kvällen så var jag med jocke,adam och lollo. Vi spelade GH, var länge sedan jag skrattade så som när jocke försöker sjunga med på sin" egna bana"! Alltså DUDE man måste fan lära dig spela Guitar hero, det är2009 liksom!Var snällt av er att följa mig hem sen, fast jocke var helt väck!

& denna låt är tillägnad till självaste joakim som klarade slow ride på easy idag, mannen du gör framsteg! Så jävla stolt!

aja pepp inför imorgon,hihi
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Robin Sutinen.

så det blir sjuksköterskadräkt? :D NARRENAJS :D

2009-10-31 @ 11:20:36
URL: http://www.emocore.se/blogg/kexiboi
Postat av: natha

fin blogg. Ha det bra :)

2009-10-31 @ 18:03:17
URL: http://nathalietongur.blogg.se/
Postat av: ida

super fin blogg ! kolla gärna in min :D kram

2009-11-01 @ 15:29:01
URL: http://idaahanna.blogg.se/
Postat av: Jocke

JAG ÄR JU BRA PÅ SJUNGA!

2009-11-02 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0