You're not the one I believe in.

vad krångligt det blev nu då
you are far far away
på olika sätt
jag kommer bli galen på det här

JAHA, ny vecka, i don´t give a shit. Skolan var okej idag.
Jag kanske börjar bli deppig igen? I should never though of you.
Nej livet har sina gooda stunder. Har fått min SOLO, blir alltid så glad då.
Så jag ska krypa ner i sängen med lite varm choklad snart och läsa om sexartiklar som man redan läst om i hundra andra tjejtidningar, heh.

Asså livet är förjävla krångligt för mig just nu, så aah stay away!
Vette fan vem som är äkta, vem som verkligen bryr sig, vem bara vem.
Aja godnatt
puss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äkta är jag nog, bryr mig gör jag verkligen och hur snygg du är ska vi inte prata om!

2009-11-23 @ 21:11:43
Postat av: joelsandberg

jag bryr mig!

2009-11-23 @ 21:11:51
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: Anonym

jag bryr mig och jag älskar dig mia!//PH

2009-11-23 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0