the worst part is that there is no one to blame.

glor southpark just nu, men kan inte sluta tänka på den där jävla filmen. Ja det är såklart paronormal Activity jag snackar om, alla snackar ju om den nu. Såg trailen imorrse med simone & kajsa, är fan LIIITe rädd asså. Inte för att den var så äcklig men det är ju riktigt så wtf! Morsan har köpt pepparkaks-glass så det ska in i min uppkäftiga käft snart! Sen med liite southpark i bakrunden så kanske jag kan sova!

Om du bara visste hur frestande det är
vi är så sjukt lika du och jag
tänk om saker gått annorlunda
jag kan fan inte tänka på något annat
jag saknar oss så jävla mycket


och nej alla kommenterare där ute det är inte joel jag syftar på.
Aja ska åter gå till southpark
puss på eeer!

Kommentarer
Postat av: Eviz

jag har redan sett filmen.

finns fan inget skrämmande med den.

den sög fan balle

2009-11-11 @ 18:51:38
URL: http://elandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0