kiss and tell everyone.

daamn, plötsligt massa besökare, gogo!
Fan min blogg är egentligen långtråkig,ful och jävligt ointressant?
Jag är i en fas där jag är desperat efter förändring.Och jag vet fan själv att inget kommer hända om jag bara sitter här framför datorn hela tiden, gash kvinna ta dig samman!Find a hobby, eller nej plugga!
Men inget av det där är intressant, i want something more out of life. Något speciellt.
Aja, min jävla måndag har varit densamma, lååååång, jobbig men med rätt folk så klarar jag mig.
Nu ska jag sova för fan, blogg är ute. Blogg är aaah, nej.
trött, hittade en gammal sak. irriterad på mig själv,japp.
puss

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Tkr vi ska ses någon dag :D / någon du vet vem du är.

2009-11-17 @ 10:40:55
Postat av: mia

nej vem :o?

2009-11-17 @ 19:16:31
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0