it me vs every girl in the world, it´s your time, you choose.

jag hade visst liiite mer att komma med.
Well, skolan var långtråkig och jag bara längtade efter att få komma hem till mina vinägerchips!
Och på bussen från skolan så vare inte en jävel som tröck på stopp knappen vilket jag var så dum och tog det förgivet, så buss jävel åker ifrån stationen ut till helvete! Fick fan panik. Det var mörkt, jag frös och ville bara hem. Hemsk upplevelse! Men som tur var så åkte bussen till centralen och jag hann med tåget.
Och som ni kanske märkt så snöar det ute, HELVETE asså! jag hatar verkligen snö. Vafan ge mig tillbaka sommaren, känns ju som nyss då man nästan gick runt naken nu måste man fan klä ut sig till en fucking påskkärring för att inte frysa. Ska fan skaffa en overåll , ni vet en sån som man hade när man var liiten, fan va skönt! vintern kan dra åt helvete tycker jag!


ska nog ta mig en snabbis till soffan och kolla liite på EMA sen sova, kanske göra liite matte oxå.

eftersom ingen jävel läser skiten och jag har ett sådant datorbehov så kan ni ju säga liite vad ni skulle vilja att jag skrev i min blogg? Och snälla inget jävla sextalk nu tack!
aja pusssss


Kommentarer
Postat av: joelsandberg

Jag och Adam på bild! :D och jag tycker du skriver mycket intressanta saker! :D

2009-11-06 @ 00:53:05
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: Malin

JAG TYCKER OM DIN BLOGG SOM DEN ÄR OCH JAG LÄSER!!!

2009-11-07 @ 11:35:43
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: pajen

BRA KEEEP IT UP! <3

2009-11-07 @ 12:41:56
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0