ignorance is your new bestfriend.

asså shiit, victor har ringt och han är på paramore och de kör Crushcrushcrush as we speak!
Fan va avvis jag är, vill oxå stå där och skrika, jag kan fan ALLA deras fucking låtar! Älskar dom fan!
Men nej nej jag ligger i min äckliga säng och dunkar dom på spotify när de spelar live två timmar bort, fan va värt!Klämmer in en bild på den enda bruden jag vet som kan sjunga i ett riktigt fucking band!

söt är hon, girls like her makes me go lesbo!

åh nu spelar dom min favoritlåt, where the lines overlap <3
nästa gång de spelar i sweden då ska jag och malin stå längst fram!!

Idag har mia klagat över att hon inte är och kollar på paramore, haha nörd jag är!
Men de är awsome helt enkelt! Gjorde en redovisning, det gick åt helvete för mig medans mina arbetskamrater är rena MVG barnen, fuu!

Aja ska sova nu, men tanken på att jag missad...
aja HAHAHAH tönt
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0