I´ve got my eyes wide open.

Kom nyss ur duschen, drack en actimel ( my new best friend), och nu ska jag snart sova.
På repningen så träffade jag Emma och johan sen. Det var en glad överaskning har saknat båda väldigt mkt så det var härligt att snacka med dom igen. Och imorgon ska jag och mina favbruds in fagersta umgås.
Men nu ska jag sova tror jag, har sovmorgon men aaah orkar fan inte!
Vill dricka en till actimel, är fan beroende jävla överreklamerande jougurt dryck som jag inte ens kan stava till!!!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Actimel är fan en drog ;)

en jävligt god drog fan!

:D



ha en toppendag ^^

2009-11-13 @ 11:00:06
URL: http://epen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0