I use sympati to get tru the day.

asså ni måste fan se zombieland! Den var hur awsome som helst´! I´m a biig zombiefangirl såå!!
Nej fyfan, och att lilla Abygail från min favorit film Little Miss sunshine var med var ett stort plus! Nej den var bra!Hade inte en riktig förklaring till varför det sprang runt zombies men tycker att den skiten jämt är så överdriven så jag gillar denna film extra mkt för att de hoppade över the whole virus thing!eller så missade jag det, dock kunde huvudpersonen vara liiite snygg åtminstone,höhöhö.




Såg den igår och massor av how i meet your mother avsnitt med farsan. Vi åt pizza, tittade på teve, gick och la oss. Det var inte så farligt att stanna hemma en hel helg som jag trodde att det skulle vara. Men ska bli så skööönt att komma till skolan imorrn och träffa "normalt" folk.
Idag har jag varit extra duktig och städat mitt rum + gaderoben. Känns sådär skönt nu, har sovmorgon så jag ska nog kolla på zombieland en gång till och käka lite cheeseballz, ( in your face joel!)
PUSS

Kommentarer
Postat av: joelsandberg

men FUCK U! >:0

2009-11-08 @ 19:27:28
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: bonde

jag såg filmen idag, o jag håller med den ägde! ;)

2009-11-08 @ 20:20:00
Postat av: paulina♥

hejsan allt bra med dig ? (:

2009-11-08 @ 20:47:44
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0