I need you to take me, take me now and forever.

sitter i skolan, har ett jätte gulligt par bredvid mig som gosar som fan, naaaaw
FAN GIVE ME A BREAK! Finns det något jag behöver så är det en kille. Någon att snacka med, mysa med knulla med. Okej det sista kan vi kanske stryka. Nej men ni fattar? Jag är fan trött på att vara ensam hemma på fredagarna, kolla på film själv, äta mat själv, och det värsta SOVA SJÄLV!!!! Fan va tragisk jag är.
ghtj
aah det var från jesper hehe.
Aja nu ska mia faktiskt plugga, ska redovisa snart, kuuuuuuuuul :(

Kommentarer
Postat av: Marcus you know

JaG ÄR KÄR!!

2009-11-30 @ 17:02:49
Postat av: Marcus you know

Jag är ... i dig :$

2009-11-30 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0